Ve dnech od 6. do 16. listopadu se žáci a žákyně 6., 7. a 8. ročníků věnovali laboratorním pracím z fyziky. Šestáci se zaměřili na měření délky, přičemž jejich úkolem bylo pečlivě zaznamenat délku kroků každého žáka ve skupině, což poté sečetli. Následně vypočítali aritmetický průměr a experimentovali s přepočtem na loket, sáh, palec, dlaň a stopu.
V 7. ročníku se žáci zabývali měřením působení sil. Výzvou bylo postavit most z papírových trubiček a následně testovat jeho nosnost pomocí závaží. Experiment pokračoval až do chvíle, kdy došlo ke zhroucení mostu. Na konci pokusu žáci využili vzorec a vypočítali sílu, která na most v bodě zhroucení působila.
Osmáci se věnovali tématu polohové energie. Jejich úkolem bylo vypočítat polohovou energii z provedeného experimentu, kde zjišťovali působení kladiva na hřebík. Laboratorní práce tak rozvíjely nejen vědeckou kreativitu, ale i praktické užití fyzikálních poznatků a schopnost spolupracovat.